Jak pozyskać klienta na produkty Premium?
Konkretne wskazówki dla każdego, kto oferuje swym klientom produkty klasy Premium… czyli kosztowne, luksusowe elementy dla domu, niepotrzebne większości ludziom, którzy jednak ciągle o nich marzą, a dostępne dla nielicznych, którzy uważają je za niezbędne.
Publikacja nastawiona jest na praktyczne wskazówki, które można zacząć stosować od razu. Zawiera ona odpowiedzi na najważniejsze pytania:
- Gdzie znaleźć potencjalnych klientów?
Wbrew pozorom wcale nie jest to trudne. Jeśli w tej chwili wydaje Ci się, że wokół nie ma ani jednej osoby, której warto byłoby polecić Twoje produkty Premium – ten podręcznik otworzy Ci oczy. - Jak nawiązać z nimi kontakt?
Pierwsza rozmowa z klientem jest bardzo ważna. Co i w jakiej kolejności należy powiedzieć, aby interesować ofertą? Poznaj magiczną formułę! - Jak określić ich oczekiwania?
Produkty Premium stwarzają wiele możliwości, jeżeli zechcesz opowiedzieć o wszystkich od razu, zasypiesz potencjalnego klienta nadmiarem informacji. Dowiedz się, co możesz zrobić, by szybko określić potrzeby rozmówcy i dostosować do nich swoją prezentację. - Jakie są poszczególne etapy współpracy: od przedstawienia oferty do podpisania umowy?
Nikt nie zamówi Produktu Premium już po pierwszej rozmowie. Przed podjęciem decyzji klient będzie chciał uzyskać informacje o cenie i zakresie Twojego produktu/usługi, a także przekonać się o wiarygodności Twojej firmy. Ten poradnik przeprowadzi Cię krok po kroku przez kolejne fazy rozmów. Dzięki niemu poczujesz się pewnie i wykorzystasz w kontaktach z potencjalnymi klientami własną kreatywność. - Kiedy mówić, kiedy milczeć?
Nie chodzi tu o przebieg samej rozmowy, ale o negocjacyjny savoir-vivre. Kiedy należy zadzwonić do klienta, a kiedy spokojnie czekać na jego decyzję? W jaki sposób przypomnieć o złożonej niedawno ofercie? Zaufaj technikom wypróbowanym przez negocjatorów i mistrzów sprzedaży.
Jak to się dzieje, że tylu przedsiębiorców bez trudu nawiązuje kontakty z klientami i sprzedaje im ofertę swojej firmy?
Być może niektórzy mają wrodzony talent do przekonywania. Ale zdecydowana większość z nich po prostu przechodzi szkolenia i zaczyna wykorzystywać sprawdzone metody sprzedaży. Właśnie takie, jakie przedstawiamy w poradniku „Jak pozyskać klienta na produkty Premium?”.
Oto spis wszystkich zagadnień, omówionych w poradniku:
Rozdział I – Przebieg procesu pozyskania klienta
1. Znalezienie i dotarcie do klienta
2. Przygotowanie do spotkania
3. Pierwsze spotkanie z potencjalnym klientem
4. Określenie i omówienie potrzeb klienta
5. Sporządzenie oferty
6. Prezentacja oferty zaspokojenia potrzeb klienta
7. Negocjacje i podpisanie umowy
8. Wyciąganie wnioskw z negocjacji
Rozdział II – Umiejętności sprzedaży
1. Charakterystyka sprzedawcy doskonałego
2. Proces sprzedaży
Ile warta jest wiedza zebrana w tej publikacji?
Nawet 100 000zł – oto jej wartość w przypadku, gdy zdobędziesz kilka zleceń na swoje produkty klasy Premium.
770 zł – tyle kosztowałoby szkolenie o tym samym zakresie materiału, dla 1 osoby, w warszawskiej sali wykładowej
370 zł – taka byłaby cena płyty DVD ze szkoleniem, gdybyśmy rozprowadzali je w tej formie.
270 zł – na tyle wycenilibyśmy wartość drukowanych materiałów ze szkolenia.
237zł – tylko tyle zapłacisz, kupując poradnik „Jak pozyskać klienta na produkty Premium?” i zyskując dostęp do tych materiałów o każdej porze, w każdym miejscu!
0 zł – w przypadku zlecenia, które zdobędziesz dzięki poradnikowi i przy którego realizacji będziemy z Tobą współpracować, zwrócimy Tobie równowartość ceny publikacji – w takim wypadku skorzystasz z poradnika za darmo!
Teraz najpotrzebniejsze wiadomości możesz mieć pod ręką. Zaufaj ponad 12-letniemu doświadczeniu specjalistów z firmy SMARTech. Zamów poradnik „Jak pozyskać klienta na produkty Premium?” w promocyjnej cenie 187,00 PLN (cena rośnie z każdym nowym dodatkiem, obecni klienci otrzymają wszystkie przyszłe dodatki, opłaca się więc kupić szybko, za niższą cenę).
Ale to nie wszystko!
Zamawiając poradnik „Jak pozyskać klienta na produkty Premium?” otrzymasz także:
Dodatek 1: 167 stronicowy Poradnik Podstawowy o systemach Inteligentnego Domu
Dodatek 2: Wzorce i przykłady specjalnie dla rynku instalacji inteligentnych – ankieta analizy potrzeb dla systemu KNX; wstępne wymagania klienta; arkusz zebrania danych do oferty; przykładowa oferta na inteligentną instalację elektryczną
Dodatek 3: Darmowe części książek o pozyskiwaniu klientów. Recepta na sprzedaż (20s), Skuteczne poszukiwanie klientów (30s)
Chcesz otrzymać darmowe fragmenty poradnika? Zapisz się!
A co sądzą o Poradniku jego czytelnicy?
Bardzo trudne pytanie, na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi, z czym zapewne zgodzą się handlowcy na całym świecie. Przeczytałem na ten temat kilka publikacji – ponieważ jestem zdania, że nie ma sensu odkrywać ameryki na nowo – aby znaleźć odpowiedzi na pytanie, które zadaje sobie każdy handlowiec – „jak pozyskać klienta?”. Skusiłem się również na lekturę poradnika firmy SMARTech (konkurencyjna cena w stosunku do papierowych wydań), który również postanowił odpowiedzieć na to pytanie. Z jakim skutkiem? No cóż – na pewno nie jest to „Biblia Handlowca” – chociażby przez wzgląd na objętość – ale w bardzo przystępny sposób opisuje, jak podejść specyficznego klienta, zainteresowanego droższymi i niestandardowymi rozwiązaniami, bardzo ładnie przedstawia proces „urabiania” klienta, oraz pokazuje prostą technikę skutecznej sprzedaży. Doświadczonych handlowców na pewno nie zaskoczy jakimiś przełomowymi stwierdzeniami, ale jeśli ma się w tym temacie mniej niż 5 lat doświadczenia, lub wręcz stawia się pierwsze kroki w tym bardzo trudnym zawodzie, w którym problem ze sprzedażą produktu rośnie wykładniczo z zamożnością jego nabywcy, to powinieneś zacząć od lektury tego właśnie poradnika, a dopiero później sięgnąć po inne publikacje.
Polecam Marcin Szponder (Przedstawiciel Handlowy)
„Jestem bardziej, niż zadowolony z treści Pana publikacji – wszystkie są bardzo przydatne.”
Heinz Lux, Dyrektor stowarzyszenia KNX, Bruksela, Belgia
„Te poradniki jasno tłumaczą temat i zawierają wszystkie informacje o systemie KNX, o jakie instalator chciałby zapytać.”
Gurudath Kavalu – założyciel KNX India
Pięć powodów dla których warto zamówić
|
Nie trać czasu na szukanie informacji – zamów teraz poradnik „Jak pozyskać klienta na produkty Premium?” zdobądź także dodatki o systemach Inteligentnego Domu i skorzystaj z cennych wskazówek, zebranych przez profesjonalistów.
P.S. Nie będę Cię prosił, abyś mi zaufał na słowo. Nie ma takiej potrzeby, ponieważ moja pewność w wartość tej wiedzy i pomocy pozwala dać Tobie 30 DNIOWĄ GWARANCJĘ SATYSFAKCJI